عکاسی تبلیغاتی
مدتهاست که تبلیغات و عکاسی با یکدیگر پیوند خوردهاند. درواقع، تقریباً یک قرن است که تبلیغات برای اولین بار از عکاسی برای ارتباط با مخاطب و ایجاد پیوندهای عاطفی استفاده میکند.
تا زمانی که تصاویر به شکلی اصیل صحبت میکند و بر برخی از م humanityلفه های انسانی ما تأثیر میگذارد. حتی راهحلهای مناسب اما کارآمد مانند تبلیغات عکسهای سهام میتواند همان نقش حیاتی را داشته باشد که تصاویر زنده در تبلیغات برای تقریباً 100 سال بازی کرده است.
خوشبختانه برای گروههای تبلیغاتی، عصر دیجیتال راهحلهای مؤثری را ارائه داده است که میتواند از قدرت ذاتی تبلیغات عکس برای نفوذ و ایجاد تبلیغات تأثیرگذار جذاب و حتی الهامبخش استفاده کند.
هنگامیکه در یک کمپین منسجم استفاده میشود که محتوا و لحن را باهم مخلوط میکند. کیفیت مستقیم و احشایی عکاسی همچنان ابزاری اساسی برای هدایت تبدیلها و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه است.
یک آغازگر سریع در عکسهای تبلیغاتی
در چاپ یا فضای دیجیتال به همان اندازه قدرتمند.عکاسی لحظهای منحصربهفرد و خاص را ثبت میکند که میتواند برای بیان یک داستان و انتقال پیام از طریق یک تصویر منفرد و منفرد مورداستفاده قرار گیرد.
اگرچه میتوان آن تصویر را بهصورت دیجیتالی افزایش داد تا در جنبههای خاصی از تصویر اغراق کند. اما همیشه ریشه در نمونهای از تجربه واقعی و قابلرؤیت دارد که مستقیماً با مخاطب ارتباط برقرار میکند.
اعم از خشن و پیشگوییکننده یا اثیری و رویشی.از عکاسی در تبلیغات استفاده میشود تا از تجربیات شخصی و تاریخچه هر مشتری برای ایجاد اوراق قرضه ای استفاده کند که باعث تشدید نام تجاری و هویت محصول شود.
تویوتا به طور ناموفق سعی در ایجاد یک احساس اثرگذار در تبلیغات چاپی عکاسی برای طراحی مجدد Avalon خود داشت. به نظر می رسد به جای ایجاد فضایی جذاب برای جذب مشتری. تویوتا آوالون جدید طعمه هیولای دود در Lost است:
از آنجا که تصاویر تبلیغاتی در نهایت از طریق تجربیات فردی فیلتر می شوند. ذاتاً شخصی سازی تبلیغات را ایجاد می کنند که برای تمایز پیام از صدای پس زمینه بازار شلوغ بسیار مهم است. در نهایت.
چنین استراتژی هایی احتمال تبدیل به فروش از طریق پیوندهای احساسی را افزایش می دهند که اغلب به عنوان ستونی قابل اعتماد برای هرگونه فعالیت موفق عمل می کنند.
نیم نگاهی پشت پرده روانشناختی عکاسی
در حالی که پیشرفت در فن آوری قطعاً جعبه ابزار تبلیغات را گسترش داده و کارایی بیشتری را ارائه داده است.
بسیاری از اصول اولیه که به عنوان پایه و اساس تبلیغات عمل می کنند از روزهای ابتدایی صنعت بدون تغییر باقی مانده اند.
اگرچه شیوه ارتباط تبلیغات با مخاطب از گذشته تکامل یافته است، اما خود ارتباطات همچنان به عنوان یک ضرب المثل مقدس برای گروههای تبلیغاتی که تلاش می کنند پیوندهای ماندگاری بین مشتریان و مارک ها ایجاد کنند. عمل میکند.
در تبلیغات مدرن. اصول اساسی روانشناسی بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد تا مصرف کنندگان بهتر درک و تعامل کامل پیدا کنند.
از این نظر. هنگام استفاده در یک کمپین تبلیغاتی.عکاسی تفاوتی با سایر دارایی ها ندارد.
با این حال. برخلاف برخی دیگر از قالب های رسانه ای، پیوند بین اصول روانشناختی رفتار مصرفکننده و تصاویر اغلب به خوبی تعریف شده و قابل اندازه گیری است.
روانشناسی گشتالت و درک مصرفکننده
اصول گشتالت از قدرت درک و تأثیرات آن بر رفتار انسان صحبت میکند. بدیهی است که این روش خاص برای تبلیغ کنندگان در هنگام تلاش برای ایجاد و حفظ دیدگاه های هدفمند به منظور تحریک سریع تبدیل در یک پایگاه مشتری، به طور خارق العاده ای مفید است.
اصول در عمل
اگرچه اصول گشتالت از نظر کاربرد و زمینه از جمله مفاهیمی از باطنی تا کاملاً قابل تعریف بسیار گسترده است.اما تعداد انگشت شماری از آنها به ویژه برای عکاسی و تأثیر آن بر تبلیغات بسیار مهم هستند.
بگذارید ذهن جای خالی را پر کند
مفاهیم بسته شدن، تداوم و قانون سرنوشت مشترک، به دلیل توانایی در تعیین سطح غوطه وری برای مصرفکننده.از اصول گشتالت هستند که در تبلیغات در تبلیغات اعمال می شوند. این کیفیت غوطه وری که باعث میشود آگهی توسط یک فرد جذب و احساس شود، به ویژه در ایجاد ارتباط عاطفی که مخاطب را بیشتر در مسیر فروش قرار میدهد، قدرتمند است.
مفاهیم طراحی
جنبههای کمی و آگاهانه تری از اصول گشتالت در جلب نگاه مخاطب به روش مورد نظر به همان اندازه مهم است. میتوان از مفاهیمی مانند شکل زمین، شباهت و مجاورت برای دستکاری توجه فرد به روشی خاص برای دستیابی به نتیجه دلخواه استفاده کرد.
بهترین روش ها برای استفاده از عکاسی در کمپین های تبلیغاتی
تبلیغ کنندگان برای لذت بردن از مزایای تصاویر ثابت در طول مراحل مختلف مبارزات خود، نیازی به عکاسان کارمند ندارند. این که آیا ایده های تبلیغات عکاسی در داخل پرورش می یابند یا از یکی از بسیاری از ارائه دهندگان عکس سهام با کیفیت، چند راهنمای ساده تأثیر و نتایج تصاویر مورداستفاده را به حداکثر می رساند.
انتخابی باشید
انتخاب تصاویر تبلیغاتی، فرقی نمیکند که بهصورت چاپی باشد یا بهصورت آنلاین باشد.
به جزئیات خاصی نیاز دارد که اغلب میتوان آن را مسلم دانست. انتخاب تصویر مناسب بسیار فراتر از انتخاب عکسهایی است که مستقیماً در مورد محصول یا خدمات تبلیغ شده صحبت می کنند.
سازگاری باعث آشنایی میشود.
این عکس همچنین باید به خوبی با لحن و پیام کلی کمپین ترکیب شود. به عنوان مثال، اگر یک تبلیغ منبع به حدی موثر باشد که کاربر را وادار به کلیک و طولانی شدن سفر مشتری کند.
در صفحه فرود بعدی پس از کلیک باید از یک پیام همسان استفاده شود تا احساس راحتی و آشنایی را حفظ کند.
تبلیغات عکسهای سهام میتواند ابزاری مناسب و قدرتمند باشد
استفاده از عکسهای سهام تبلیغاتی در یک کمپین غیر واقعی نیست و توانایی آن را در ایجاد فضای جذاب و غوطه وری در یک تبلیغ محدود نمیکند.
برعکس، عکاسی سهام میتواند یک راه حل قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای استفاده از مزایای عکاسی در یک کمپین تبلیغاتی باشد.
بین سرویس های پولی مانند گتی ایماژ، Adobe Images و Shutterstock و همچنین ارائه دهندگان عکاسی سهام رایگان مانند Pixabay، StockSnap، Unsplash و Stock Up، تبلیغ کنندگان گزینه های عکاسی را که تقریباً با هر بودجه و نیاز متناسب باشد کم ندارند.