شرایط و قوانین

خرید کالا از وب‌ سایت فروشگاه دیدبرتر بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

بیش‌تر اطلاعات ارائه ‌شده درباره‌ی کالاهای عرضه‌ شده در وب‌سایت دیدبرتر ترجمه‌ی مطالب مربوطه از سایت‌های معتبر انگلیسی‌زبان (اغلب سازنده‌ی اصلی کالا) است. فروشگاه دیدبرتر همواره خود را به نوسازی مداوم اطلاعات محصولات به منظور اطلاع رسانی صحیح و دقیق به شما متعهد می‌داند، اما مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست. از آن‌جایی که خطای انسانی تیم وب‌سایت در ورود اطلاعات بر روی وب‌سایت دیدبرتر امکان‌پذیر است، دیدبرتر مسئولیت صحت کامل اطلاعات ارائه ‌شده را بر عهده نمی‌گیرد اما تلاش خواهد کرد تا اطلاعاتی دقیق و صحیح پیرامون محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

دیدبرتر تلاش می کند تا در تمام ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته در دسترس شما کاربران محترم باشد اما ممکن است بدلیل عوامل خارج از توانایی مدیریت این وب‌سایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و موارد مشابه) وقفه ای در این روند ایجاد شود. پیشاپیش از صبوری شما سپاسگذاریم.

در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید در روز ها و ساعات مشخص شده در سایت با پشتیبانی و همکاران ما در فروش تماس بگیرید و همچنین به صورت حضوری به فروشگاه دیدبرتر واقع در خیابان باب همایون مراجعه فرمایید. اطلاعات مربوط به آدرس و شماره های تماس در قسمت تماس با ما سایت موجود است.

رعایت حریم شخصی کاربران

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت دیدبرتر اقدام نماید.

دیدبرتر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

در صورت لزوم ارتباط تلفنی یا پستی، این ارتباط با تلفن‌ها و آدرس‌های اعلام‌شده توسط کاربر و توسط تیم فروش دیدبرتر صورت می گیرد، به همین منظور در ثبت اطلاعات تماس و آدرس کاملا دقت فرمایید. فروشگاه دیدبرتر به هیچ وجه اطلاعات کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن‌آوری‌های روز، تمامی تلاش خود را در جهت حفظ حریم شخصی کاربران انجام می دهد.

شرایط و خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات وب‌سایت دیدبرتر یا نماینده‌ی رسمی آن به ‌عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش ‌دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.

فروش کالا دقیقا مطابق با نوع و تعداد ثبت شده توسط خریدار در سایت فروشنده صورت می‌گیرد.

درج اطلاعات صحیح و كامل از سوی کاربران در هنگام سفارش در وب‌سایت، روند تکمیل سفارش و تحویل به موقع محصولات را تسهیل می کند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل به‌ موقع آن خواهد شد و تاخیر در این روند متوجه خریدار است.

فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می‌رساند.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش‌ها قادر به مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش ‌داده‌ شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه‌ی مالیات‌ها و عوارض قانونی فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه‌ی ارسال و بیمه‌ی کالا خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در وب‌سایت فروشنده ثبت شده و فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا (از جمله هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیین‌شده، جبران هزینه‌های مربوطه به عهده خریدار خواهد بود. البته در صورت استفاده از خدمات شرکت پست ایران یا تیپاکس، کالا در ساعات اداری تحویل می‌شود و بدلیل قوانین جاری این شرکت ها،  انتخاب زمان تحویل بر عهده‌ی خریدار نیست.

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده‌ی او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

پرداخت مبلغ سفارش در هنگام تایید سفارش از سوی خریدار انجام می گیرد که در صورت عدم تحقق این امر در موعد تعیین ‌شده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.

درصورتی‌که به هر دلیل از طرف دیدبرتر، امکان ارسال کالا وجود نداشته یا روند ارسال کالا با مشکل مواجه شود، مبلغ واریز شده مشتری به شماره ‌حسابی که با آن وجه را پرداخت کرده است بازگردانده می‌شود.

ثبت و پردازش سفارش

–کلیه سفارشات ثبت شده در سایت دیدبرتر پس از ۲ ساعت ، پردازش و ثبت خواهد شد.

لازم به ذکر است ، در این مدت درصورت عدم موجودی محصول(شرایط خاص) و یا تغییرات قیمتی که به واسطه نوسانات بازار رخ خواهد داد ،دیدبرتر موظف به اطلاع رسانی در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خواهد بود و در صورت تمایل مشتری کالای جایگزین معرفی و در غیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. دیدبرتر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

  ارسال کالا در محدوده شهر تهران

فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می‌رساند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل باشد، مراحل ارسال سفارش از اولین ساعت اداری روز بعد آغاز می شود.

ارسال در تهران به دو روش ارسال با پست و پیک با انتخاب مشتری صورت می پذیرد و هزینه آن بر عهده مشتری است.

در شهر تهران چنانچه نیاز به فوریت در تحویل کالا دارید، کالا از طریق پیک ظرف 24 ساعت فقط با پرداخت هزینه (بر اساس آدرس بر عهده مشتری) امکان پذیر است .

ارسال کالا به شهرستان

ارسال کالا ها برای شهرستان به صورت ارسال با پست و تیپاکس می باشد و هزینه ارسال طبق تعرفه اعلامی از سوی شرکت ها بر عهده مشتری گرامی است. مدت زمان ارسال در حدود 3 تا 7 روز کاری با توجه به شهر مقصد متغیر است.

باید توجه داشته باشید که ارسال کالاهایی با ابعاد غیر معمول مانند فون عکاسی و … به وسیله پست امکان پذیر نیست وباید به وسیله تیپاکس یا باربری برای خریدار ارسال شود.

نکته مهم :

مشتری گرامی لطفا موقع دریافت کالا حتما «در حضور مامور تحویل» از وجود کالای خود در بسته‌بندی اطمینان حاصل کنید.

هزینه ارسال کالاهای بازگشتی

هزینه بازگرداندن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه تا 7 روز بر عهده دیدبرتر بوده و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.

لغو سفارش

اگر در موارد نادر، بر اثر نوسان‌‏های بازار ارز یا اشتباه اپراتور در قیمت‌‏گذاری، سفارشی قابل تحویل نباشد، سفارش لغو شده و یا بر اساس قیمت جدید محاسبه خواهد شد.

در صورتی که خریدار کالایی را اشتباه انتخاب کند و یا در هر یک از مراحل خرید تا قبل از ارسال کالا از خرید خود پشیمان شود، باید در اولین فرصت با پشتیبانی سایت تماس برقرار کند و انصراف خود از خرید را اعلام کند تا مبلغ سفارش به همان شماره حسابی که وجه را پرداخت کرده بازگردانده شود. در صورتی که به واحد فروش یا پشتیبانی اعلام نکند و کالا ارسال شود مسئولیت آن با خریدار است.

شرایط بازگرداندن کالا

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت دیدبرتر، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند باطری‌ها یا کارت‌های حافظه) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

تمامی کالا ها دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا هستند و کالاهایی که دارای گارانتی مدت دار باشند توسط فروشنده به شما اعلام خواهد شد.

تمامی کالا ها دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا هستند و کالاهایی که دارای گارانتی مدت دار باشند توسط فروشنده به شما اعلام خواهد شد.

خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه‌ی دریافت کالا، رضایت خود را از نوع و یا تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشنده ملزم به باز پس گیری کالا است که این امر مستلزم اعلام مشکل از سوی خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از زمان دریافت کالا به واحد پشتیبانی می باشد. البته این امر مواردی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمی‌گردد.

در صورت گذشت بیش از ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا، اعتراضی پذیرفته نخواهد بود و مسئولیت عدم کارکرد صحیح کالا با شرکت واردکننده (گارانتی‌کننده‌ی کالا) است.

منظور از استفاده نادرست از کالا، شامل مواردی است که در راهنمای استفاده از کالا از سوی خود سازندگان ارائه می‌گردد و تشخیص این امر با بخش خدمات پس از فروش دیدبرتر می‌باشد. اگر وجود نقص یا اشکال در کالا بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است (مانند رنگ، مدل یا عدم انطباق کالا با مشخصات درج شده روی جعبه آن) می‌بایست کالا به هیچ وجه از بسته‌بندی اصلی خود خارج نشده باشد. آزمایش و اعلام نظر درباره اشکالات فنی کالا، بسته به نوع و اشکال اعلام شده از سوی خریدار، ممکن است بین ۲ تا ۴ روز کاری از زمان بازگرداندن کالا طول بکشد.

شرایط ارجاع کالا توسط مشتری

مشتری قبل از هر اقدامی حتما باید با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرد تا هماهنگی لازم انجام شود. برای ارجاع کالا، باید کالا به ‏خوبی توسط مشتری بسته ‌بندی شده و لوازم جانبی و اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و اقلام بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. مشتریان عزیز می‌بایست کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری نمایند. در صورت لزوم، می توانند توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا کاغذی جداگانه درج و به همراه فاکتور کالا به همراه کالا ارسال نمایند.